• Wpisów: 116
  • Średnio co: 39 dni
  • Ostatni wpis: 12 lat temu, 20:58
  • Licznik odwiedzin: 70 477 / 4586 dni
 
dobrepapu
 
Czas przygotowania: 20 minut
Czas smażenia: 10 minut
Kaloryczność: 355 kcal
Ilość porcji: 8
Składniki

   * 6 łyżek mąki pszennej
   * białko
   * sól, pieprz
   * szczypta cukru
   * 2 łyżki oliwy
   * łyżka octu balsamicznego
   * garść rukoli
   * szalotka
   * 1/2 czerwonej papryki
   * małe awokado
   * 10 czarnych oliwek
   * 1–2 łyżki soku z cytryny

Etapy przygotowania

Z mąki, 1/2 szklanki wody, soli, białka i łyżeczki oliwy zrobić niezbyt gęste ciasto. Odstawić je na 10 minut, następnie dokładnie wymieszać.

Zrobić sos: zmieszać resztę oliwy, ocet balsamiczny, sól, pieprz i cukier. Rukolę przebrać, opłukać, osuszyć. Paprykę oczyścić, umyć, drobno pokroić. Szalotkę obrać, posiekać. Oliwki przepołowić, pokroić w plasterki. W salaterce połączyć rukolę, paprykę, plasterki oliwek i cebulkę, polać sosem.

Usmażyć naleśniki, odstawić, trzymać w cieple. Awokado obrać, przepołowić, wyjąć pestkę, pokroić w plastry.

Skropić sokiem cytrynowym, doprawić solą i pieprzem. Ułożyć sałatkę warzywną i awokado na naleśnikach. Podawać natychmiast.

Nie możesz dodać komentarza.